FUNDACIÓ PRIVADA DIVINA PROVIDÈNCIA

Col.legi Privat Concertat

VIATGE FI DE CURS A LONDRES 2014

El passat 11 d’abril  viatjàrem a Londres. Ens va recollir un autobús a les 6:00 de la matinada i ens va dur fins a Barcelona des d’on vam volar.

El primer que vam fer en arribar, després de passar per l’hotel, fou pujar al ‘London Eye’ des d’on ja vam situar alguns dels llocs que visitaríem més tard: les vistes són magnífiques. La nòria estava plena de gent de qualsevol part del món.

Al llarg dels dies següents vam anar visitant Catedrals com St.Paul’s Cathedral o la Catedral de Southwark; museus com el British Museum ,  la National Gallery o la Tate Modern;   altres llocs d’interés com el Globe (el teatre de Shakespeare), l’Abadia de Westminster o el Big Ben.

Vam anar de  mercats a Candem , a Convent Garden, Spitalfields, a al mercat  de Borough. També vam recórrer els llocs més comercials com Oxford Street, la zona del Covent Garden, o els centres comercials al voltant de St. Pauls Cathedral i la City. Com no vam anar a Piccadilly circus.

A Hyde Park alguns vam aprofitar per fer un passeig mentre d’altres reposaven gitats a la gespa i els nois jugàvem a futbol.

A més, també viatjàrem en vaixell pel Tàmesis, en tren fins a Windsor (on vam visitar Eton i el castell de la reina) i vam veure el canvi de guàrdia que dies més tard vam comparar amb el de Buckingham Palace. Ens vam fer fotos amb els famosos del museu de cera Madame Tussaud. Vam disfrutar d’un musical asseguts en un teatre de West End, però també de les moltes actuacions que es troben als llocs mes cèntrics com Trafalgar Square o  Leicester Square.

Vam tornar molt contents: vam gaudir molt del programa d’activitats i uns més que els altres ens vam llançar amb l’anglés.