El treball per projectes es fonamenta en una visió constructivista de l’aprenentatge, on la intervenció educativa està dirigida a desenvolupar l’aprenentatge significatiu dels xiquets i xiquetes. Aquesta metodologia permet organitzar les situacions d’ensenyanment i aprenentage des d’una perspectiva globalitzadora. Facilita que els alumnes estableixin relacions entre els coneixements prèvis i la nova informació, resolent els problemes que es van generant al llarg del desplegament del projecte de manera que obliga a endinsar-se en els continguts de les diferents àrees curriculars. El coneixement es construeix d’una manera activa i participativa per part de l’alumnat, tenint en compte els seus interessos i inquietuds, els alumnes aprenen investigant, experimentant i vivint cadascun dels processos d’aprenentatge amb gran espectació i motivació. Però que bé ens ho passem!!! |
EDUCACIÓ INFANTIL
EDUCACIÓ VIAL |
EL RESTAURANT | ELS PLANETES |
|
PROJECTE EL LLIBRE DELS TAURONS 1er |
EXPOSICIÓ D’ART ALUMNES 3er | ELS ALIMENTS |
|
PROJECTE DECOREM LES NOSTRES FINESTRES
|
PROJECTE EL COS HUMÀ
|
PLATERO Y YO Els alumnes del tercer cicle de primària han fet un projecte a partir del llibre “Platero y yo” mitjançant il.lustracions, versos i textos escrits.
|
PROJECTE “XINA” A la classe de 4 anys estem viajant per Xina. Es un país fascinant i estem aprenent moltes coses.
|
PROJECTE “EGIPTE” A la classe de 5 anys ens agrada molt investigar, així que, enguany hem decidit estudiar altres èpoques. L’antic Egipte ens ha resultat molt interessant i ens hem posat a treballar. Amb l’ajuda i aportacions “didàctiques” de la nostra família hem descobert als faraons i faraones, a les grans i espectaculars piràmides, a les mòmies i sarcòfags, als cocodrils del riu Nil, i altres curiositats. Egipcis que ens han fet gaudir dia a dia de la classe d’una manera molt creativa i totalment constructiva. Amb Egipte hem aconseguit viatjar amb el temps i aquest ens ha portat a un paradís majestuós on la màgia, la alegria i la il·lusió ens han ensenyat tot el que volíem saber d’aquest país faraònic.
|
PROJECTE JOAN MIRÓ EDUCACIÓ INFANTIL 5 ANYS El projecte de “Joan Miró” va sorgir a partir d’una làmina del quadre de la “Ballarina que estava al llibre de la unitat que estàvem treballant a classe. Aquest quadre va despertar el nostre interès i curiositat, per aquest motiu vam començar a fer moltes preguntes per tal de saber: qui era, on vivia, quins quadres va pintar i moltes més coses. Hem après molt en aquest projecte com ara que; Miró va nàixer el 20 d’Abril de 1893 i va morir a Palma de Mallorca el 25 de Desembre de 1983. Es va casar i va tindre una xiqueta que li van posar de nom “Maria Dolors”.Va estudiar a una escola que es deia la “Llotja”. Va viure a Nova York, Palma de Mallorca i Paris. Quan era un xiquet li agradava molt pintar i va anar a viure a Mont-Roig del Camp per a curar-se. Durant aquell temps va pintar paisatges, retrats i autoretrats. Nosaltres també hem pintat el nostre autoretrat a classe. La forma de pintar es diu “Surrealisme”. Pintava amb moltes formes geomètriques, normalment utilitzava sis colors, punts, línies, cercles, estels i llunes. Per a veure les seues obres podem anar al “Museu Reina Sofia”. Va ser amic de Picasso i Vangh Gogh. Hem utilitzat la tècnica del “collage” i hem creat les nostres produccions artístiques. Hem après el nom i el significat d’alguns dels seus quadres com; “ Perro bajo el Sol”, “ La ballarina”, “Tres mujeres”, “La Masía”, “El jardí”, però a més a més també va fer escultures com ara; “La mujer Botella i la “Acaricia de un Pájaro”. I finalment entre tots hem pintat el quadre del “Circ” que actualment el tenim decorant el nostre pati d’infantil.
|
PROJECTE LES PLANTES Quantes coses que hem après amb el nostre projecte de les plantes carnívores i aromàtiques! Quina expectació! Alguns dels nostres companys han portat plantes carnívores a classe i hem pogut observar com obri la boca i quines dents més afilades que té. Hem après el nom d’algunes plantes carnívores, com la “Venus atrapa mosques” més coneguda com “ Dionaea”, quina és la seua alimentació i hem descobert que algunes s’alimenten de petits ratolins i mosquits. De les plantes aromàtiques hem après que hi ha algunes que les utilitzen per a cuinar i d’altres que serveixen per a curar dolences. Amb totes les plantes aromàtiques que vam estudiar les vam deixar secar i vam fer el nostre herbari d’aula. Finalment vam aprendre que hi ha un pintor austríac que també li agradaven molt les plantes que es deia “Klim”. Com que ens va agradar tant la seua obra nosaltres vam voler ser artistes com ell i pintar el quadre que es titula “ El àrbol de la vida”. Podeu vore les nostres produccions.
|
PROJECTE EL CAVALL
|
PROJECTE D’EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS “ELS ANIMALS DE GRANJA” Iker ens ha portat un pollet a la classe i ens ha encantat l’experiència!. Hem pogut veure directament les parts del seu cos, així com que ho té cobert, que menja, que beu, com xiula i fins a com dorm.
|