A l’escola considerem prioritats a desenvolupar:
L’ús de la llengua valenciana com a llengua d’aprenentatge i comunicació en totes les actuacions docents i administratives.
Impuls del projecte educatiu plurilingüe amb el valencià com a eix vertebrador de l’ensenyament d’altres llengües amb estratègies didàctiques comunes.
La millora de les llengües estrangeres i la seva utilització en continguts de matèries no lingüístiques.
La integració de continguts vinculats a la coeducació, la ciutadania, la convivència, l’educació ambiental, la salut, la comunicació audiovisual i el gust per la lectura.
La coordinació entre el professorat d’ Infantil, Primària i Secundària mitjançant els programes de transició.
El desenvolupament dels objectius i continguts amb les competències bàsiques.
Per :
Afavorir l’autonomia i iniciativa pròpia de l’alumnat per tal que puguen resoldre situacions per ells mateixos.
Desenvolupar el pensament crític a través de la recerca en diferents fonts d’informació.
Promoure situacions d’ interacció entre els alumnes.
Promoure la transferència, és a dir, que allò que han aprés a l’escola ho puguen aplicar a fora d’aquest àmbit.
Oferir una educació inclusiva i de qualitat atenent els alumnes amb necessitats educatives especials tot prioritzant i adequant la seva participació en l’entorn ordinari.
La integració de les TIC en el procès d’ensenyament – aprenentatge com a eina fonamental en la societat de la informació.