Curs 2015 / 2016

Graduació dels alumnes de 6é

Reciclem

L’alumnat de 4t d’Educació Primària visita la Planta de Reciclatge de Cervera.

Teatre: “La ciutat dels gratacels”.

Els alumnes de 6é han representat l’obra de teatre “La ciutat dels gratacels”.

 

Teatre: “Les Aventures de Tom Sawyer”

Els alumnes de Segon de Primària, van portar al teatre “Les Aventures de Tom Sawyer” després de fer tertúlies dialògiques literàries de l’obra de Mark Twain.

Partit de futbol: Elefants contra Formigues

Els alumnes de Primer de Primària es van enfrentar als alumnes de Quart d’ESO en un emocionant partit de futbol.

 portada1

 

CARRERA CONTRA LA FAM

http://carreracontraelhambre.org

 

VISITA AL “SPA NATURA” DE PENÍSCOLA

Excursió dels alumnes de primer i segon de primària al Spa Natura de Peníscola.

 

DESDEJUNIS SALUDABLES

Els alumnes de 3r i 4t de Primària van visitar el Mercat Municipal de Vinaròs.

 

LES COVES DE SANT JOSEP (VALL D’UIXÓ)

El divendres 8 d’abril, els alumnes de 3r i 4t de Primària vam visitar les coves de Sant Josep a la Vall d’Uixó.

 

EIXIDA CULTURAL PER LA NOSTRA CIUTAT

Dijous 5 de novembre, els alumnes de 1r i 2n de Primària hem visitat el casc antic de la ciutat de Vinaròs. Un viatge en el temps on David Gómez de Mora (professor de l’ESO) ha comentat quin aspecte oferia la nostra localitat fa quasi huit segles enrere.

El dia 28 de gener els alumnes de 3r de Primària també van fer l’eixida guiada pel professor David Monleón, per a conèixer la part més antiga i la història de Vinaròs.

XERRADA PREVENCIÓ DEL RISC DE LES NOVES TECNOLOGIES 

El dilluns 26 d’octubre els alumnes de 6é van rebre una xerrada a càrrec de la Guardia Civil sobre el risc de l’ús de les noves tecnologies.

Follow by Email
Facebook
YouTube
Instagram