OLIMPÍADES
GRANJA ESCOLA
SORTIDA AL FORN DE PA
VISITA DE LA POLICIA LOCAL
UN CIRCUIT AL PATI
Els alumnes d’infantil de 3 anys aprenen
normes bàsiques d`Educació Vial i elaboren el seu propi circuit.
Els alumnes d`Infantil de 3 anys estan elaborant el seu propi projecte, que consisteix en fer un circuit en el pati de l`escola.
Per aconseguir un bon resultat realitzaran moltes activitats. Han tingut la visita de Franc, un policía local del nostre poble, que els ha ensenyat algunes normes bàsiques d`Educació Vial i també s’ha oferit amablement a ajudar a construir el circuit.
Quan estarà finalitzat, els xiquets i xiquetes de 3 anys, podran fer recorreguts i gaudir amb les seues bicicletes en el pati d’infantil. Però sobretot posaran en pràctica totes les normes de circulació que han après.
Pensem que és un projecte molt interessant: aprenem a anar en bicicleta correctament, a circular correctament tant en bici com a peu, a ser bons ciutadans i respectuosos amb tothom.
Donem les gràcies a tots el que col·laboren amb nosaltres, en especial a Franc, el nostre policía local, i als alumnes de cinqué de primària que ens han escrit aquesta noticia.